Tradycyjne programy oferują dość linearne doświadczenie, w którym liczy się transakcja. To zdecydowanie zbyt mało, by mówić o budowaniu prawdziwej lojalności. Dlatego zdecydowaliśmy się przełamać ten schemat i stworzyć coś zupełnie nowego.
To projekty, w których oferujemy pełną gamę interakcji, prowadzących uczestnika do sukcesu. Głównym celem jest uwolnienie pełnego potencjału biznesowego i budowanie silnej więzi między człowiekiem a marką, również w segmencie B2B.
Gra pozwala na bieżąco poznawać uczestnika i w elastyczny sposób dostosowuje się do jego możliwości. Możemy docierać do mniejszych, a bardziej lojalnych osób. Bo nie zawsze najbardziej lojalny uczestnik jest tym, który płaci najwięcej.
Wszystko po to, by stworzyć środowisko, w którym gracz-uczestnik może podejmować różne decyzje, a wszystkie te interakcje wiążą się z natychmiastowym feedbackiem i przybliżają go do benefitów. Kończymy z opieraniem wszystkiego na wymogu transakcji!