paskowanie
Klient
BLUE DOLPHIN
Nazwa projektu
DOLPHIN PROMO
target group
grupa docelowa: wykonawcy budowlani i osoby fizyczne wykonujące remont

co wyróżnia nasze rozwiązanie:

Punkty w programie zdobywa się, skanując kody QR umieszczone na opakowaniach produktu klienta. Dodatkowo program oferuje szereg wyzwań transakcyjnych, nagradzając za zakupy pakietowe, co w przypadku produktów pomagających przy malowaniu, sprawdza się znakomicie.
Oprócz tego zaimplementowaliśmy szereg wyzwań nietransakcyjnych, w których nagradzamy uczestnika programu za korzystanie z aplikacji, czytanie aktualności czy oglądanie filmów instruktażowych.

kolo zębate mechanika:
Uczestnik po zakupie produktu, zdrapuje warstwę ochronną i za pośrednictwem aplikacji mobilnej skanuje kod QR lub wpisuje kod alfanumeryczny. W ten sposób zdobywa punkty, które może wymienić na nagrody. Dodatkowe punkty otrzymuje za realizację wyzwań transakcyjnych i nietransakcyjnych.
prize icon nagrody:
Punkty można wymienić przede wszystkim na e-vouchery i odzież znakowaną logo.
website
app overall
app visual
Dolphin Promo Logo