paskowanie
Klient
COOPERVISION
Nazwa projektu
MOJE PIERWSZE SOCZEWKI
target group
grupa docelowa: użytkownicy soczewek kontaktowych

co wyróżnia nasze rozwiązanie:

Program cashbackowy, przyznający nagrodę za zakup określonej liczby opakowań wzbogaciliśmy o specjalny system personalizowanego coachingu. Celem tego rozwiązania była redukcja liczby osób, które rezygnują z noszenia soczewek. Uczestnicy za pośrednictwem e-maili otrzymywali personalizowane materiały ze wskazówkami i cennymi informacjami dotyczącymi soczewek, noszenia ich oraz pielęgnacji. Specjalne ankiety weryfikowały, na jakim poziomie znajduje się uczestnik.

kolo zebate mechanika:
Cashback przyznawany za zakup wymaganej liczby opakowań, przelew na rachunek bankowy. System coachingu oparty o interaktywne e-maile z ankietami i personalizowanymi materiałami.
prize icon nagrody:
Przelew na rachunek bankowy.
website
hanging shadow
website visual
Klub Pierwsze soczewki Logo