paskowanie
Klient
Etex Polska
Nazwa projektu
NASZ WSPÓLNY DOM
target group
grupa docelowa: pracownicy firmy Etex Polska

co wyróżnia nasze rozwiązanie:

To gra edukacyjna, która przybliża ideę Zrównoważonego Rozwoju pracownikom firmy Etex Polska oraz wskazuje, w których elementach firma realizuje cele ZR. Unikalnym elementem było połączenie gry w aplikacji mobilnej z akcjami rozgrywającymi się w rzeczywistości, które były oparte o skanowanie kodów QR. Do tego uczestnicy oprócz wiedzy mogli brać udział w grach logicznych i zgłaszać własne projekty racjonalizatorskie.

kolo zebate mechanika:
Uczestnicy kilka razy w tygodniu otrzymywali materiały o Zrównoważonym Rozwoju w formie niewielkich porcji wiedzy (microlearning). Dodatkowo całość urozmaicały dwa konkursy. Pracownicy Etex Polska zdobywali punkty za udzielanie poprawnych odpowiedzi na pytania weryfikujące wiedzę o ZR. W grze istniała gradacja zdobywanych punktów w zależności od wybranej ścieżki: minimum, midi, maxi.
prize icon nagrody:
Nagrody rzeczowe, e-vouchery i bony.
website
app overall
app visual
Nasz Wspólny Dom Logo