paskowanie
Klient
GOODYEAR
Nazwa projektu
GOOD GAME
target group
grupa docelowa: sprzedawcy opon w salonach

co wyróżnia nasze rozwiązanie:

Dostępny w większości europejskich państw, projekt realizowany jest w 21 europejskich językach. Wykorzystaliśmy formułę microlearningu, by dostarczać sprzedawcom niewielkie porcje wiedzy, zamiast korzystać z długich e-learningów. Dodatkowo uczestnicy gry treningowej otrzymywali punkty za błędne odpowiedzi, ponieważ w ten sposób nagradzaliśmy ich za sam fakt zaangażowania się w grę.

Projekt zdobył wyróżnienie w kategorii „grywalizacja” w marketingowym konkursie Golden Arrow w 2022 roku.

Golden Arrow Prize
koło zębate mechanika:
Trzy razy w tygodniu uczestnik otrzymywał „pigułki wiedzy”, z informacjami na temat produktów oraz technik sprzedaży. Pod każdym materiałem znajdowało się pytanie weryfikujące. Następnie przez dwa dni odbywał się pojedynek na wiedzę między dwoma losowo wybranymi uczestnikami. Punkty zdobywane przez sprzedawców trafiały do rankingu i decydowały o statusie oraz potencjalnej nagrodzie.
prize icon nagrody:
Punkty można wymienić przede wszystkim na produkty klienta, a oprócz tego uczestnicy mogą wybierać spośród dostępnych e-voucherów.
website
app overall
app visual
Good Game Logo