Klient
HOLCIM
Nazwa projektu
HOLCIM CLUB
grupa docelowa: pracownicy firmy etex

co wyróżnia nasze rozwiązanie:

Oprócz konkursu nagradzającego zakup, zaimplementowano grę treningową, w której uczestnik poprzez zdobywanie wiedzy i odpowiadanie na pytania, buduje wirtualny dom. Budowa została podzielona na poszczególne etapy, od wykopu pod fundamenty przez stropy po elewację. Każdy etap oznacza inny materiał przygotowany metodą microlearningu. Kluczowym aspektem było powiązanie produktów Holcim z każdym etapem, dzięki temu uczestnik zyskuje wiedzę o zastosowaniach materiałów, jakie sprzedaje. Drugi typ materiału to techniki sprzedaży, celem podniesienia kompetencji uczestników.

mechanika:
Sprzedawcy realizują cel na produkty Holcim, po osiągnięciu określonego minimum, zyskują dostęp do gry treningowej, w której budują wirtualny dom. Aby móc odebrać nagrodę w programie, uczestnik powinien osiągnąć określony etap „budowy”. Właściciele nagradzani są za zatowarowanie produktami Holcim.
nagrody:
W konkursie sprzedawcy mogą zdobyć 3 rodzaje nagrody – rankingową dla najlepszego uczestnika, gwarantowaną za zrealizowanie celu oraz za zajęcie premiowanego miejsca w grze treningowej. Nagrody to katalog e-voucherów. Z kolei właściciele biorą udział w rankingu, w którym zwycięzcy wygrywają zagraniczny wyjazd.