paskowanie
Klient
MITSUBISHI ELECTRIC
Nazwa projektu
FACTORY CARE
target-group red
grupa docelowa: zespoły odpowiedzialne za automatyzację
produkcji w firmach

co wyróżnia nasze rozwiązanie:

Podeszliśmy do projektu zespołowo, bowiem temat automatyzacji wymaga uczestnictwa wielu osób w całym procesie. Dzięki integracji z systemem sprzedaży klienta, dodawanie dowodów zakupu nie jest konieczne. Dodatkowym atutem projektu jest moduł edukacyjny z wiedzą w formie microlearningu oraz przywileje, które narastają z kolejnymi statusami.

koło zębate mechanika:
Zespoły zdobywają punkty za branie udziału w grze edukacyjnej oraz za zakup produktów i rozwiązań firmy Mitsubishi Electric. Punkty przekładają się na status, a ten z kolei na nagrody uczestników. Pełna integracja z systemem sprzedaży klienta ułatwiła rejestrację zakupów.
prize icon nagrody:
Uczestnicy mogli liczyć na nagrody rzeczowe oraz usługi dostarczane przez Mitsibushi Electric, czyli: przedłużenie gwarancji, szkolenia, wsparcie serwisu.
website
webpage overall
webpage detail
Factory Care Logo