paskowanie
Klient
NORDZUCKER POLSKA
Nazwa projektu
AGRIPARTNER
target-group
grupa docelowa: plantatorzy buraka cukrowego

co wyróżnia nasze rozwiązanie:

Stworzyliśmy program lojalnościowy, w którym nie ma żadnego warunku transakcyjnego. Największa innowacja to przeniesienie Karty Plantacji, papierowego i skomplikowanego dokumentu, jaki wypełniali plantatorzy, do cyfrowej rzeczywistości i podzielenie jej na niewielkie etapy. W ten sposób uczestnik wypełnia Kartę Plantacji na bieżąco.
Dodatkowo program dostarcza wartościowych materiałów edukacyjnych o uprawie buraka, stworzonych przy współpracy ze specjalistami.

koło zębate mechanika:
Plantatorzy otrzymują punkty za realizację wyzwań związanych z uzupełnianiem Interaktywnej Karty Plantacji oraz prowadzeniem gospodarstwa i pozyskiwaniem wiedzy. Punkty wpływają na status uczestnika, co ma przełożenie na nagrody.
prize icon nagrody:
Nagrody rzeczowe, e-vouchery i bon.
website
webpage overall
webpage detail
Agripartner Logo