Związany ze MPL Verbum od 1997r. Jest pomysłodawcą i założycielem MPL Verbum. Posiada 590 000 akcji serii A, 537 000 akcji serii B oraz 4550 Akcji serii C.
Jest absolwentem zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiował oraz był stypendystą Uniwersytetu Paderborn (Niemcy) oraz Uniwersytetu w Gratz (Austria).
Posiada ponad blisko 30-letnie doświadczenie w projektowaniu kampanii reklamowych, zarządzaniu zespołem strategiczno-kreatywnym, tworzeniu oraz zarządzaniu programami lojalnościowymi.
W latach 1993-1996 roku pracował agencji AMS, gdzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego i kierował działem planowania mediów. Z MPL Verbum związany od 1997 roku, od 2003 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu.
Jest autorem wprowadzanej od 2000 roku strategii rozwoju MPL Verbum zakładającej koncentrację na projektowaniu, wdrażaniu i realizacji programów lojalnościowych w segmencie B2B. Posiada doświadczenie w sprzedaży,
projektowaniu i realizacji programów lojalnościowych, grywalizacji, badaniach rynkowych, kreacji i brandingu oraz prowadzeniu prezentacji projektów biznesowych.